onsdag, januari 13, 2016

instagram

Så kom den dagen då maria blev med smartmackapär och kunde börja tvinga på sin omvärld foton på nya sätt. 'Twas a glorious day.
 
Nu finns jag på instagram, maria.carlander.
Ännu finns där inte så många bilder, vi får se hur den bygger sig, vad innehållet blir. Finns du där? Skicka en kommentar, börja följa eller hojta, så kan jag hitta dig.
 
Det märkligaste och häftigaste, utöver den jättesöta välkomstkommittén av bloggare och stickare som hejade och hälsade mig välkommen dit, var att upptäcka att jag redan hade en egen hashtag därinne! #mariacarlander innehåller bilder på keramik folk handlat av mig, projekt som stickats utifrån något av mina mönster eller någon annan referens. Världens gulligaste!
 

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Jag ska genast leta fram min telefon och börja följa dig!