tisdag, december 31, 2013

gott nytt!

Med glädje vinkar jag ajöss till 2013, det har i stora drag varit ett skitår. Men det började också vända och bli en del nytt och bra. Det har blivit ett eget bo och mitt första år med keramikförsäljning som gett en massa idéer och vilja till mer. Bland annat.

Mer sammanfattning än så blir det inte, utan med bestämda fjärilar, ett febrigt bubbel i magen och dans i fötterna ska jag hälsa hej till 2014. Jag tror att 2014 kommer bli ett bra år, för det har jag bestämt. Låt oss falla in i det nya!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Godt nytår :)
Og jeg tror på, at når vi har bestemt at året skal blive godt, så må det da blive det !
Vi bestemmer altid hvad der vil møde os, men vi bestemmer selv, hvordan vi vil møde det :)

Anonym sa...

Gott Nytt År!!
Inför det nya året hoppas jag att du kommer att fortsätta med ditt inspirerande bloggande, härlig stickning, vacker keramik, underbara bilder!!!

Iréne i Östersund

LallaGunilla sa...

Tack för 2013, då du bjöd på härliga stunder här vid datorn. Fina bilder och härliga texter. Jag märkte inte så mycket, om alls, av ditt skitår. Men nu är det 2014 och det BLIR ett bra år. Så bestämmer vi!
GOTT NYTT ÅR!

Anonym sa...

Fin bild. Så vackert också med trädkronan i bakgrunden. tack för den bilden