söndag, oktober 20, 2013

och paketen skickas till...

En något oromantisk, men ack så praktisk, slumpgenerator har bestämt att keramikpaketen ska skickas till kommentar nr 16 och 55, bakom vilka gömmer sig Hanna Abel och Kajsa i Växjö! Yay! Ni två får mejla mig era adresser, jag finns på maria.carlander[at]hotmail.com, och sen kommer paketen på posten! Och bara för att vara lite lurig tänker jag inte berätta vem av er som får vilket innehåll i paketet, det blir en överraskning.


Jag vill också skriva att jag är helt överväldigad av både mängden kommentarer som trillade in, 144 stycken (!), och rörd över så många lyckönskningar och fina saker som ni skrev. Kommentar efter kommentar gjorde leendet allt djupare och själen upprymdare.

Det är så svårt att föreställa sig, när man mest bloggar och skriver för att det "är lite kul", att det finns personer bakom den där bloggstatistiken. Och det var väldigt väldigt fint att få liksom en ögonblicksbild av er. Och så många vänliga knuffar till att fortsätta med keramiken!

Nu kör vi vidare!
Jag har en massa spännande saker att berätta om framöver. Kanske mest spännande för mig själv, men ändå.


Ps. Om någon blev lite sugen på att köpa nattljusstakar eller kannor om man hade osis och inte vann så finns det några nattljusstakar i lager nu, ljus lera och ljus glasyr. Två nattljusstakar + frakt kostar 315:-, först till kvarn! Ljusa små gräddkannor kommer finnas lite närmare jul, vill man kan man paxa genom att mejla.

Efter jul hoppas jag hinna dreja upp ljusstakar, kannor och en massa andra pryls i både ljus och mörk lera, så då kommer det mer av den sorten också!

1 kommentar:

Emma sa...

Vad kul att höra att du kommer föra fler saker efter jul. Har länge beundrat allt du gör och tycker din blogg är så fin! Du förtjänar alla fina kommentarer!