måndag, mars 16, 2009

tååååårtan

24 är det nya 23 och ungefär lika många kom igår, på självaste födelsedagen, förbi kollektiv sputnik och överdosfikade sex sorters vegankakor.
Jag sammanfattar det hela med "ahh, så mycket socker! men jag kan inte sluta, måste smaka alla sorter -bara en till?" och "det var en himlarns trevlig tillställning".


När nu 3 blev 4 i min ålder kände jag mig ändå lite äldre, jämnare, vuxnare. Sen gick jag på capoeiran, klarade av att stå på huvudet med raka ben (två gånger, två gånger!) och var fem år igen.
All is well in my little town.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Klar man ska äta mycket kakor när man fyller år.

Känner du till någonbra website med vagankakerecept?

Anonym sa...

Hej Gumman!

Jag ser att lilla linslusen fastnat även på din lins! Tack för jätteroligt och finfint kalas,

Kramis,

Moas mamma!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Vilka härliga kakbilder, jag blir riktigt sugen :)

Till Garntrollet (och alla andra intresserade) kan jag tipsa om två sidor med vegan-recept som jag gillar:

http://veganvrak.blogspot.com/
http://veganyumyum.com/

Anonym sa...

Tack för igår! Innehållet i påsen som jag fick med mig slukades snabbt och med förtjusning (speciellt av L eftersom jag fortfarande befann mig i sockerkoma). Min slutsats är: Sockerkoma = Lyckat kalas.

Anonym sa...

Grattis!!
Jag har ingen egen blog men din är en som jag alltid läser, du skriver så inspirerande o glatt!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Dödergök sa...

Grattis i efterskott! Njut av att vara 20nånting, snart är jag 30 och tant på riktigt.
Men kakkalas blir jag förhoppningsvis aldrig för gammal för.

Cecilia N sa...

Grattis i efterskott!