onsdag, november 19, 2008

psst!

Tack för att ni hänger med mig ut på mina äventyr. Ett speciellt ylle till er som hittat hit för stickningen men fortsätter att läsa trots att avsaknaden av stickade alster är stor och uppenbar. Det blir ändring på det framåt mitten av december. Tills dess, lukter och kramar (direktöversättning av vanlig mejlavslutning i brasilien), och lämna hemskt gärna en liten kommentar om vad som helst. Om snö, kaffe, ett stickmönster, en vardagsfilosofisk tanke eller glatt tillrop. Jag ser ju på besökssiffrorna att ni är kvar... *åsså en sån där jämarns fin smiley som räcker ut tungan och blinkar litt busigt*

4 kommentarer:

Elin sa...

Ah, förlåt jag är kvar iallafall!
(fast jag har liksom inte kommit på något bra att säga, jag bara läser och inspireras)

Det låter superspännande där borta hos dig. Fantastiskt med så många nya intryck och känslor.. jag ska själv åka åt samma håll snart (fast till Costa rica), men det blir en turistresa så det är ju inte riktigt lika tufft :)
Hoppas allt är bra och att du inte längtar för mycket hemåt.

sonja sa...

Jag har börjat sticka strumpor nu! Nu har jag tröttnat på att brodera och har gett mig den på att jag ska sticka ett par knälånga strumpor. Jag har typ inte stickat sedan mellanstadiet så det går sakta, men framåt.

Anna sa...

Lämnar ett glatt tillrop! :)

Anonym sa...

Då kommer ett tillrop här! Här ligger det ett tunt vitt snötäcke på marken, såpass att det lyser upp i novembermörkret. -15 i morse, -10 nu mitt på dagen. Sitter med en kopp kaffe och en ballerina och borde skriva uppsats (blir du med på seminariet i januari?) men det är roligare att läsa bloggar... det är fascinerande att följa din resa!