onsdag, maj 07, 2008

och sen får man paket också!

Tack fina hemlisvän -vilket paket!

Först och främst två superfina garn från chile i mjuka färger av märket araucana nature wool, ett grönt och ett lila. Jättehärliga! Och sen ett mönster för att sticka en seafoamscarf. Och en Ernst-tändsticksask (jag har gått och kollat på dem då och då på designhouse och skrattat glatt varje gång, de är underbara!) med Ernstcitatet "När en katt ligger i ett rum och sover finns det inget för en inredare att göra där". Och sen blommor på konservburk (nu ska våren speedas upp i umeå). Och lyxiga stickor med "tråd" (som en halv rundsticka styck, supersmart för att slippa hålla upp tunga stickningar på raka stickor) i trä, de slår lätt mina ärvda stålstickor och hade jag haft en hedersplats hade de hamnat där...

Din galning, vilket paket! Tack Hanna (min vilda gissning är att du heter så eftersom din blogg gör det)!



Så var första hemlisomgången slut, och det var roligt att vara med. Själv skickade jag paket till Carina (som jag såg precis har tatuerat sig). Slutet gott, tack och hej och så levde de lyckliga i leverpastej over and out.

Inga kommentarer: