söndag, februari 17, 2013

söndagsloj

Ute töar det och fåglarna sjunger efter vår. Inne fryser jag, äter bakisglass, längtar efter att pelargonerna ska börja blomma igen och virkar ännu en ny korgvariant av trikågarnet. Jag vill också sjunga efter vår.



Ps. Vad roligt med alla som är intresserade av ett mönster på mina vimpelvantar och -mössa! Jag håller på att fundera en del kring hur jag ska göra med det. Kanske kommer det ett mönster i någon form framöver. Den som tittar in på bloggen kommer garanterat få veta.  

3 kommentarer:

Getingedalen sa...

Och den där blåa saker du har på sig ser väldigt snygg ut...

Elin sa...

Och mönster på dom underbara muddarna!

Anonym sa...

Jag gillar också muddarna! Önskar bara att jag var bättre på att virka så att jag kunde improvisera ihop något liknande. Jag kan virka efter mönster, men sedan är det stopp. Snälla Maria, kan du inte berätta hur du gjort dom!

Hälsningar
Anna