måndag, mars 09, 2009

och vinnaren är

*trumvirvel* Lena D!
Grattis, du är nu lycklig ägare av två strumpstickehållare och en alldeles lagom stor vaxduksnecessär. Lämna din mejladress som kommentar till det här inlägget så kontaktar jag dig och tar reda på vilken adress jag ska skicka härlighten till.

Vad roligt att så många ville vara med och tävla! Kulkul, det här får jag göra om framöver -kanske när besöksräknaren visar 40 eller 50tusen besök. Det är många det.

Och för er som tyckte att strumpstickehållare verkade som en fantastiskt klurig idé ska jag göra ett inlägg om hur jag gör dem, så kan ni pyssla hemma!

3 kommentarer:

Lena sa...

Så glad jag blev när jag läste din kommentar att jag vunnit den underbara neccesären o plopparna,de behövs verkligen.Kommer att ha stor användning av dem.
Tack o tack
ha en fortsatt trevlig dag
Mvh Lena D

Min email = lena.dahlgren@live.se

Assi sa...

Hej
Kul att du vill vara med i min utlottning!
Assi

Lena sa...

Så fin neccesär,passar mig utmärkt.Har börjat på ett par strumpor så att jag kan använda strumpstickhållarna.
Tack så mycket.
Mvh Lena D